Centraal Beheer lanceert zijn nieuwe campagne op TV en online. De campagne werd door Centraal beheer ontwikkeld met DDB Unlimited. Met de commercial ‘Gun jezelf gemak’ wil de verzekeraar een nieuw visitekaartje afgeven en laten zien dat zij 'heel Nederland het gemak van Centraal Beheer gunt.' De regel 'waarom moeilijk doen als het makkelijk kan', was vorig jaar al te zien in commercials voor Klushulp en Gemaksbeleggen.
Peggy Spaapen, Sr. Manager Strategie Merkpositionering & Marketing: 'Waar de propositiefilms concrete oplossingen tonen binnen de gedachte vertelt deze film dezelfde visie vanuit de emotie. Aan de hand van lastige alledaagse situaties laten we met een knipoog zien dat we onszelf best wat meer gemak mogen gunnen. En waar het kan, helpt Centraal Beheer daarbij.'
De nieuwe commercial is geen vervanging voor het bekende campagneconcept ‘Even Apeldoorn bellen’. Spaapen vervolgt: “Met onze iconische Even Apeldoorn bellen commercials blijven we de bekende ‘oeps’ momenten in beeld brengen. Met de ‘Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan’ campagne laten we zien dat we meer bieden dan oplossingen voor schade.”
‘Staat naar’? Beste naamloze auteur van de Adformatie redactie, wat proberen jullie te zeggen?