Bakmerk Koopmans lanceert een nieuwe campagne waarin het oer-Hollandse merk heel Nederland aanmoedigt om er - ondanks de beperkingen - toch nog een échte verjaardag van te maken. Een taart bakken is volgens Koopmans nu het probleem niet want daar hebben mensen in deze periode juist extra aardigheid in. De bakspecialist vroeg zich af hoe je tijdens een coronapandemie virtueel de visite over de vloer vloer krijgt en hoe je alsnog een goed feestje kunt vieren. Volgens het sinds 1846 bestaande bedrijf is het vooral voor kinderen en opa’s en oma’s even schakelen.
Samen met opa en oma
Met de campagne wil Koopmans een handje helpen om er voor te zorgen dat opa en oma - of andere visite - er zo echt mogelijk bij zitten om er samen met een stuk taart een échte verjaardag van te maken.
Op de website van Koopmans staat een stap voor stap instructie en uitleg hoe je hetzelfde resultaat als in de film kunt realiseren. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Being There en Wefilm. Bart Heiboer, creatief directeur Being There: ‘Deze periode is niet zozeer het idee, maar eerder de productie een uitdaging, zeker voor een mensenmerk als Koopmans. Daarom hebben we Wefilm snel bij het project betrokken, om met elkaar tot een mooi en verantwoord eindresultaat te komen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!