Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakspecialist Koopmans wenst iedereen een échte verjaardag

Campagne ontwikkeld door Wefilm en Being There
Met Koopmans toch nog echt verjaardag vieren
Met Koopmans toch nog echt verjaardag vieren
© Koopmans
Met Koopmans toch nog echt verjaardag vieren
Met Koopmans toch nog echt verjaardag vieren
© Koopmans

Bakmerk Koopmans lanceert een nieuwe campagne waarin het oer-Hollandse merk heel Nederland aanmoedigt om er - ondanks de beperkingen - toch nog een échte verjaardag van te maken. Een taart bakken is volgens Koopmans nu het probleem niet want daar hebben mensen in deze periode juist extra aardigheid in. De bakspecialist vroeg zich af hoe je tijdens een coronapandemie virtueel de visite over de vloer vloer krijgt en hoe je alsnog een goed feestje kunt vieren. Volgens het sinds 1846 bestaande bedrijf is het vooral voor kinderen en opa’s en oma’s even schakelen.

related partner content for mobile comes here

Koopmans - Vier echt verjaardag

Samen met opa en oma

Met de campagne wil Koopmans een handje helpen om er voor te zorgen dat opa en oma - of andere visite - er zo echt mogelijk bij zitten om er samen met een stuk taart een échte verjaardag van te maken.

Op de website van Koopmans staat een stap voor stap instructie en uitleg hoe je hetzelfde resultaat als in de film kunt realiseren. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Being There en Wefilm. Bart Heiboer, creatief directeur Being There: ‘Deze periode is niet zozeer het idee, maar eerder de productie een uitdaging, zeker voor een mensenmerk als Koopmans. Daarom hebben we Wefilm snel bij het project betrokken, om met elkaar tot een mooi en verantwoord eindresultaat te komen.’

Credits:

Concept en strategie: Being there

ProducKe: Wefilm

Regisseur: Tom Rijpert

Klant: Elles van den Berg (Koopmans)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in