Heineken lanceert nieuwe campagne ‘Back to the bars’ als onderdeel van het wereldwijde initiatief #SocialiseResponsibly. Met de reclame viert het biermerk dat de dat de horeca weer open is en wil het tegelijkertijd consumenten eraan herinneren verantwoordelijkheid te nemen: ‘Alleen door de veiligheidsvoorschriften in het ‘nieuwe normaal’ te respecteren helpen we de horeca open te blijven. Er is tenslotte één ding beter dan een avond uit, namelijk nóg een avond uit.’
De campagne
De reclame laat ervaringen uit het echte leven zien waar iedereen zich volgens Heineken in kan vinden. Naast de tv-reclame is de campagne te zien op YouTube, bij Ster uitzending gemist, op digitale abri’s, social media en Schiphol. Nederland is het eerste land waar de campagne uitgerold wordt.
Lees ook: En weer raakt Heineken de juiste snaar met nieuwe commercial
Lees ook: Heineken bezorgt je heimwee en kippenvel met zijn ode aan nabij
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!