Overslaan en naar de inhoud gaan

In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...

Biermerk viert in nieuwe commercial dat de horeca weer open is en het wil consumenten eraan herinneren verantwoordelijkheid te nemen.
In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
© Heineken
In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
© Heineken

Heineken lanceert nieuwe campagne ‘Back to the bars’ als onderdeel van het wereldwijde initiatief #SocialiseResponsibly. Met de reclame viert het biermerk dat de dat de horeca weer open is en wil het tegelijkertijd consumenten eraan herinneren verantwoordelijkheid te nemen: ‘Alleen door de veiligheidsvoorschriften in het ‘nieuwe normaal’ te respecteren helpen we de horeca open te blijven. Er is tenslotte één ding beter dan een avond uit, namelijk nóg een avond uit.’

related partner content for mobile comes here

Heineken - Back to the Bars

De campagne

De reclame laat ervaringen uit het echte leven zien waar iedereen zich volgens Heineken in kan vinden. Naast de tv-reclame is de campagne te zien op YouTube, bij Ster uitzending gemist, op digitale abri’s, social media en Schiphol. Nederland is het eerste land waar de campagne uitgerold wordt.

Lees ook: En weer raakt Heineken de juiste snaar met nieuwe commercial

Lees ook: Heineken bezorgt je heimwee en kippenvel met zijn ode aan nabij

In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit...
In ‘Back to the bars’-campagne claimt Heineken dat er maar één ding beter is dan een avond uit... Heineken
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in