Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe arbeidsmarktcampagne moet 'trots van kappers' laten zien

De campagne, door het Rotterdamse bureau Rauwcc, is het resultaat van een samenwerkingsverband tussen diverse partijen uit het kappersvak.
kapper campagne
Echte kapper aan het woord.
kapper campagne
Echte kapper aan het woord.

De Nederlandse kappersbranche presenteert de campagne 'Ik ben kapper', die moet laten zien hoe 'creatief, sociaal en divers' het kappersvak is. Het gaat om een samenwerkingsverband van diverse partners, waaronder de Algemene Nederlandse Kappers Organisatie (ANKO), de Nederlandse Kappersakademie en kapperketens als Kinki Kappers en Hizi Hair.

related partner content for mobile comes here

Echte kappers

Met de arbeidsmarktcampagne willen deze partijen de trots onder de huidige kappers voor het voetlicht brengen en daarnaast 'de kappers van de toekomst' inspireren om voor dit vak te kiezen. De hoofdrolspelers in de campagne zijn zes echte kappers, die vanuit verschillende perspectieven de veelzijdigheid van het kappersvak tonen. 

De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse reclamebureau Rauwcc, wordt uitgerold in online video en op social media. Rauwcc, dat zich afficheert als 'het Rotterdamste bureau' ter wereld, werkt met zo'n twintig mensen voor opdrachtgevers als 
Transport en Logistiek Nederland, Sportbedrijf Rotterdam en KVL Inspiratie Technologie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in