Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo groeit Intracto Group in rap tempo

Intracto Group neemt het ene na het andere bureau over. Director Brian Hirman licht de strategie toe. 'Je hebt massa nodig in deze tijd.'
Brian Hirman
Brian Hirman

Zoekhelden, Codezilla, We are you, Burst, Booming, Stendhals en deze week nog Internet Architects. Intracto Group is aan een indrukwekkende reeks overnames bezig. Brian Hirman is als director corporate development/M&A mede-verantwoordelijk voor de strategie. Zijn bureau GUC (voorheen Goud Uberconnected) pas in 2019 onderdeel werd van de groep.     

related partner content for mobile comes here


 

Noem Intracto geen netwerk, want het is nadrukkelijk de bedoeling om alle bureaus samen te smelten tot een multidisciplinair bedrijf. Wel met campussen verspreid over verschillende steden. Op de vraag of je als bureau goed kunt zijn in alles zegt hij: ‘Ja. Je moet de breedte en de diepte kunnen bieden. Maar je kunt geen full service bieden als je met 20 man zit. Je kunt niet in alle disciplines uitblinken als je zo weinig mensen hebt. Je hebt massa nodig. Misschien ben je niet overal de beste in, maar je wil wel met de besten meedoen. Ik geloof echt dat er ook ruimte is voor super gespecialiseerde partijen die in een niche de allerbeste partij willen zijn.’      

Bekijk hier het gespek met Brian Hirman:

Brian Hirman is een van de masters in de Adformatie Masterclass-serie Positionering & Groeistrategie. De bureauwereld staat flink onder druk. Deze periode vol ontwikkelingen en kansen vraagt om het herijken van de doelstellingen en strategie voor je bureau. In deze Masterclass-serie behandelen we de bewegingen in de markt, de mogelijkheden om daarop in te spelen, je bureau te laten groeien, de positionering op scherp te zetten en de communicatiestrategie te bepalen. Met tips die je meteen kan toepassen in de praktijk voor je eigen bureau. Aanmelden is nog mogelijk. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in