Overslaan en naar de inhoud gaan

Born05 en Blauw Gras: 'We passen bij de nieuwe lichting connected CMO’s'

Born05 Group maakte vanochtend bekend social content bureau Blauw Gras over te nemen. Rogier IJzermans en Erik Wiese over deze stap.
1
Rogier IJzermans (l) en Erik Wiese
1
Rogier IJzermans (l) en Erik Wiese

Er stonden twee jaar geleden diverse partijen bij Born05 op de stoep die geïnteresseerd waren in een overname. Het Utrechtse bureau had zich in de kijker gespeeld met veel internationale prijzen. Oprichter Rogier IJzermans leerde in die periode dat hij met Born05 geen onderdeel wilde worden van een grotere partij. ‘We hadden iets bijzonders opgebouwd, met een eigen cultuur, dat was ons veel waard. We wilden doorgroeien op basis van onze eigen strategie.’

Hij liet de belangstelling voor wat het was en ging kijken hoe Born05 verder kon groeien. De essentie: er is een veranderende markt met merken die vragen om geïntegreerde oplossingen. ‘Daarvoor zijn bureaus nodig die alle contactmomenten tussen merken en mensen aan elkaar kunnen knopen en daar regie over kunnen nemen samen met het merk. Dat vereist een breed en geïntegreerd aanbod van diensten, die we niet allemaal in huis hadden. Denk hierbij aan media, data, performance en technology. Vanuit hier zijn de gesprekken met Blauw Gras begonnen.’

Vandaag werd de overname aangekondigd.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in