Premium

Selmore stelt Tom Stoffels aan als vijfde partner, wil opvallen bij ‘grote klanten’

Het bureau was tot dusverre 'redelijk bescheiden', maar daar moet nu verandering in komen.

V.l.n.r.: Anja Froeling, Diederick Hillenius, Tom Stoffels, Jakko Achterberg, Niels Westra

Creatief bureau Selmore heeft Tom Stoffels (37) aangesteld als de nieuwe partner. Stoffels werkt al ruim zes jaar bij het Amsterdamse reclamebureau, begonnen als account director en de laatste jaren als head of account.

In die laatste functie, waar hij actief in blijft, nam Stoffels al een deel van de taken over van Anja Froeling, managing partner van Selmore. Stoffels gaat Froeling verder 'ontlasten in de dagelijkse operatie' en de aansturing van het bureau. Het managementteam van Selmore bestaat nu naast Stoffels en Froeling uit de creatieve partners Diederick Hillenius, Jakko Achterberg en Niels Westra.

Froeling over Stoffels: 'Tom brengt altijd een flinke dosis frisse energie met zich mee, voor welke uitdaging we als bureau ook staan.'

Minder bescheiden

Een belangrijke verantwoordelijkheid voor Stoffels wordt 'new business' realiseren, aldus een woordvoerder van Selmore. 'Een actiever new business-beleid moet ervoor zorgen dat grote klanten die Selmore nog niet kennen onze kracht gaan zien. Selmore wordt goed gewaardeerd door huidige opdrachtgevers, maar als bureau zijn we redelijk bescheiden en daarmee niet heel bekend bij andere klanten. Daar willen we verandering in brengen, en dat moet binnen nu en drie jaar leiden tot 50% groei.'

Verder gaat Stoffels zich richten op 'het optimaliseren van interne processen en de samenwerking met externe partners', waarvan DotControl de grootste is.

Selmore, opgericht in 2005, won recent de veelbesproken pitch van Expert, waar zo'n tachtig bureaus aan deelnamen. Ook werkt het bureau al langere tijd voor bedrijven als de Nationale Bioscoopbon, Skoda en ASN Bank. Recent vertrokken de creatieven Wessel Beumer en Barend Stegeman van Selmore naar Natwerk.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie