Tiktok gaat weer een stapje verder
Time’s are changing. Hoe ooit TikTok begon als een platform voor dansjes en lip-syncing, heeft Tiktok sinds deze week hun Marketing Partners-website geupdate. Niet geheel nieuw, want in 2020 lanceerde Tiktok deze al en sindsdien zijn ze hun lijst aan creatieve en adtechtools aan het uitbreiden. Dit platform kan bedrijven helpen om het meeste te halen uit hun in-app-efforts.
Dankzij het platform wordt het namelijk super makkelijk voor merken om hun eigen marketingpartners te vinden. De teller loopt op, namelijk al 186 aanbieders over zeker al 35 landen kunnen direct helpen met alle aspecten van TikTok. Denk hierbij aan een full-service marketingstrategie of een specifiek aspect.
TikTok's Marketing Partner-lijst is verdeeld in zes categorieën, met hulp beschikbaar in:
-
Campagnebeheer (campagnes lanceren, opschalen en optimaliseren)
-
Meting (evalueer prestaties om actie te stimuleren)
-
Creatief (maak “unskippable” TikToks op schaal)
-
Effecten (Op maat gemaakte effecten)
-
Commerce (ontgrendel winkelen op TikTok en stimuleer verkoop)
-
Sound (bouw een sound-on strategie met chart-topping muziek)
Wij denken dat dit een belangrijke trend is in het social media landschap. Partners hebben een breed scala aan branche-expertise en helpen merken op weg of optimaliseren hun TikTok-strategie. Zo kunnen ze je nu helpen met bijvoorbeeld 1 aspect van Tiktok of de gehele full service aanpak. Zo kan iedereen het allerbeste uit hun Tiktok’s halen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!