Radiozender Sublime gaat een samenwerking aan met qontent matters, een creatief contentbureau uit Amsterdam. Qontent matters wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de digitale contentstrategie van Sublime. De partijen hebben samen de always-on-communicatiestrategie voor content voor online en socialmedia aangescherpt.
Sublime probeert zich ook te onderscheiden met 'Nieuws van de Vooruitgang'; positief, duurzaam nieuws dat ook op de website van de radiozender te lezen is. Deze vorm van nieuws moet 'perspectief' brengen en aan qontent matters de taak om 'deze boodschap nog gerichter te gaan communiceren naar de doelgroep.'
Content creëren
Qontent Matters gaat 'duurzame content' ontwikkelen voor de Sublime-kanalen. Eén van de doelen is de groei van het merk Sublime aanjagen en meer relevante content voor de doelgroep beschikbaar maken. De radiozender zegt zo de volgende stap te willen maken. Het contentbureau geeft aan uit te kijken naar een langdurige samenwerking.
Sublime is een radiozender die zich focust op funk, jazz en soul. Qontent matters heeft onder meer T-Mobile, Denon, Ben en Nationale-Nederlanden als klant.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!