Somention, het grootste onafhankelijke social media bureau van Nederland, kondigt met trots de strategische overname aan van saas-platform Influentials. Het creator platform biedt een marktplaats van 'authentic stories from everyday people, for every brand' met een database van 12.000 geverifieerde UGC creators & micro-influencers. Klanten als Unilever, Coolblue & HelloFresh maken hier al gebruik van.
Met deze overname start er een nieuw hoofdstuk voor de groei van Influentials en versterkt het de positie van Somention als frontrunner op het gebied van social media. In plaats van een fusie van services, ziet Somention de investering in Influentials als een kans om het platform te versterken en zijn positie in de markt onafhankelijk verder uit te bouwen.
"In onze zoektocht naar de perfecte partner om Influentials' missie voort te zetten, konden we ons geen beter thuis voorstellen dan bij Somention. Samen zullen we de grenzen van influencer marketing verleggen, gedreven door innovatie, passie en de kracht van ons gecombineerde netwerk", aldus Sharon Klaver, verkoper Influentials.
Platform Influentials
Het end-to-end platform brengt authentieke makers en merken samen via een online marktplaats en biedt een praktische, tijdbesparende oplossing voor samenwerkingen en campagnes. Met een database van 12.000 geverifieerde UGC creators & micro-influencers, is er voor ieder merk een potentiële samenwerking te vinden waarbij storytelling centraal staat, met een druk op de knop. Klanten van Influentials zijn o.a.: Unilever, Coolblue, Intratuin, Hellofresh en Easytoys.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!