Selmore en DotControl hebben de pitch gewonnen voor de pizzaketen Domino’s. Beide bureaus moeten de pizzaketen helpen om een omslag te maken in de merkbelofte. In september volgt de officiële lancering van de nieuwe merkcampagne.
‘Domino’s wil van een transactionele naar een meer emotionele merkbelofte. Daarbij hoort een nieuwe creatieve partner die kan helpen om die tot leven te brengen’, aldus Casper Mooyman, chief marketing officer bij Domino’s Benelux.
Hoeveel bureaus deelnamen aan de pitch is niet bekend. Doorslaggevend in Domino’s keuze voor Selmore en DotControl was dat de combinatie van beide creativiteit, data, en technologie samenbrengen. Het is niet voor het eerst dat beide bureaus samen een pitch winnen, onlangs nog won het de pitch voor Expert.
‘We werken inmiddels aan een guiding idea voor Domino’s dat het merk sterk neerzet en nog geliefder maakt’, zegt Tom Stoffels, partner en head of account bij Selmore. ‘Samen met DotControl zorgen we dat de buitenkant en de binnenkant van het merk vertrekken vanuit hetzelfde idee. Zo zorgen we dat alle merkinspanningen bij elkaar optellen’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!