Na een vruchtbare periode van 1,5 jaar campagnes voor Sony Music Nederland uit te hebben gevoerd, gaan zij hun samenwerking nu verder intensiveren.
Binnen de samenwerking zal Portland & Benjamin de online en out-of-home strategie en inkoop verzorgen voor alle campagnes van zowel internationale als nationale Sony Music-artiesten. Onder anderen Shakira, Beyoncé, Harry Styles en Robbie Williams maken deel uit van het indrukwekkende internationale portfolio van de platenmaatschappij. Maar ook campagnes van nationale acts als Suzan & Freek en Nielson kunnen van gerichte mediaplannen worden voorzien binnen de samenwerking.
Het idee achter de samenwerking is dat Portland & Benjamin daarmee bijdraagt aan een gecentraliseerde aanpak en kennisbank aan data en insights die door de verschillende campagnes verrijkt zal worden en in handen ligt van Sony Music. Ook zal het team van ca. 30 man binnen Sony Music hierdoor een vast aanspreekpunt krijgen dat de doorlooptijd van strategie, inkoop en uitvoer van campagnes efficiënter en vooral effectiever maakt. Op deze manier faciliteert Sony Music Nederland haar Nederlandse en internationale artiesten nog beter in het uitrollen van campagnes en kan het inspringen op de nieuwste mogelijkheden binnen het (online) advertising landschap.
Een bewezen track-record in de online-muziekadvertising in combinatie met een groot netwerk van creatieve makers en kennis van de Nederlandse buitenruimte (zoals muzikale hotspots, concert venues en andere relevante hotspots) weet Portland & Benjamin zowel online als out-of-home een compleet arsenaal aan diensten te leveren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!