MediaMonks en N=5 samen in aanbesteding Defensie, uitslag op 16 mei


Er loopt momenteel een pitch van het Ministerie van Defensie, dat op zoek is naar een (mogelijk) nieuw bureau voor zijn arbeidsmarktcommunicatie-uitingen.
SteamTalmark, sinds 2015 het bureau van Defensie, doet mee aan de aanbesteding. Daarnaast zijn naar verluidt in ieder geval Dentsu Creative, Havas Lemz, MediaMonks en N=5 in de race.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDie laatste twee trekken gezamenlijk op in de pitch, zo laat Monique Bergers, managing director van N=5, weten. MediaMonks en N=5 hebben eerder samengewerkt op projecten voor andere klanten, maar trekken nu voor het eerst als bureaucombinatie op. De bureaus zijn ook samen in de race voor de aanbesteding van het UWV.
De reden voor de aanbesteding van Defensie is dat het huidige contract met SteamTalmark afloopt. De aanbesteding wordt iedere vier jaar uitgeschreven, dat is wettelijk verplicht.
De laatste pitch van Defensie dateert van 2020, toen SteamTalmark (toen nog Steam) de winst -wederom- toebedeeld kreeg. SteamTalmark heeft onder meer de langlopende en prijswinnende Generatie D-campagne voor Defensie ontwikkeld.
Op 16 mei moet duidelijk worden welk bureau de aanbesteding heeft gewonnnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid