Hubo nieuwe klant Abovo Maxlead

De keuze kwam tot stand na een mediapitch.

Na een mediabureau pitch heeft Hubo besloten klant te worden van Abovo Media, onderdeel van Abovo Maxlead. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop. Hubo was eerst klant bij Initiative.

Hubo ondersteunt de Nederlandse doe-het-zelver via een netwerk van 170 winkels verspreid over het hele land. Elke bouwmarkt wordt geleid door een zelfstandige ondernemer, waardoor klanten persoonlijk advies en op maat gemaakte oplossingen ontvangen.

'Mediastrategie aanscherpen'

Elbert Chang, head of marketing & e-commerce van Hubo: 'Wij zochten een kwalitatieve mediapartner die onze mediastrategie kon aanscherpen. Het is cruciaal dat wij snel en met inzicht kunnen schakelen en dat er oplossingen aangedragen worden die zowel daadkrachtig als budgetvriendelijk zijn. Als uitdager in de markt zijn deze factoren essentieel om het verschil te maken. En dan werk je graag met een partij die je snapt en samen met je wil strijden voor het beste resultaat.'

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Hubo is enerzijds een nuchtere organisatie, maar anderzijds staan zij echt open om nieuwe wegen te bewandelen. Dus in termen van ons mediabeleid, gaat het om benutten van de beste media op dit moment en anderzijds de juiste ideeën om die groei te gaan realiseren. Wij gaan met plezier aan de slag om ‘Hubo helpt’ verder op de kaart te zetten.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie