Overslaan en naar de inhoud gaan

Hubo nieuwe klant Abovo Maxlead

De keuze kwam tot stand na een mediapitch.
Hubo
Hubo

Na een mediabureau pitch heeft Hubo besloten klant te worden van Abovo Media, onderdeel van Abovo Maxlead. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop. Hubo was eerst klant bij Initiative.

related partner content for mobile comes here

Hubo ondersteunt de Nederlandse doe-het-zelver via een netwerk van 170 winkels verspreid over het hele land. Elke bouwmarkt wordt geleid door een zelfstandige ondernemer, waardoor klanten persoonlijk advies en op maat gemaakte oplossingen ontvangen.

'Mediastrategie aanscherpen'

Elbert Chang, head of marketing & e-commerce van Hubo: 'Wij zochten een kwalitatieve mediapartner die onze mediastrategie kon aanscherpen. Het is cruciaal dat wij snel en met inzicht kunnen schakelen en dat er oplossingen aangedragen worden die zowel daadkrachtig als budgetvriendelijk zijn. Als uitdager in de markt zijn deze factoren essentieel om het verschil te maken. En dan werk je graag met een partij die je snapt en samen met je wil strijden voor het beste resultaat.'

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Hubo is enerzijds een nuchtere organisatie, maar anderzijds staan zij echt open om nieuwe wegen te bewandelen. Dus in termen van ons mediabeleid, gaat het om benutten van de beste media op dit moment en anderzijds de juiste ideeën om die groei te gaan realiseren. Wij gaan met plezier aan de slag om ‘Hubo helpt’ verder op de kaart te zetten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in