Melon, een commercebureau uit de Verenigde Staten, sluit zich aan bij de bureaugroep Dept. Dat melden beide partijen. Met Melon verstevigt Dept zijn aanwezigheid in de Verenigde Staten en Latijns-Amerika. Melon verandert zijn naam per direct in Melon/Dept. Er verandert vooralsnog niets aan het managementteam.
Salesforce-expertise
Het pas vijf jaar oude Melon werkt voor onder meer Nike, Under Armour en Therabody. Voor dergelijke klanten houdt het commercebureau zich onder andere bezig met de strategie, het ontwerpen en de implementatie van commerce-initiatieven. Melon focust zich met name op het ecosysteem van Salesforce.
Het team van Melon telt meer dan honderd medewerkers. Het bureau heeft kantoren in Atlanta en New York en bedient vooral de Amerikaanse markt. Een 'snelgroeiend' team in Argentinië op zijn beurt richt zich op landen in Latijns-Amerika.
Samen sterker
Ryan Nicholson, chief technical operation bij Melon, zegt: 'We zijn dankbaar dat we in Dept een partner hebben gevonden die de internetstandaard voor innovatie en creativiteit zet. Door ons bij hen aan te sluiten kunnen we ons bedrijf laten groeien, onze mogelijkheden uitbreiden en baanbrekende commerce-ervaringen creëren voor merken over de hele wereld.'
Steeds meer bureaus sluiten zich aan bij het Nederlandse Dept. Het netwerk omvat eind 2022 meer dan 3500 medewerkers. Dept werkt voor onder meer Eneco, Google, Philips en Bo.com.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!