Overslaan en naar de inhoud gaan

GGZ Delfland voor employer branding naar Mensch

Nieuwe campagne: Wie zorgt er eigenlijk voor jou?
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
campagnebeeld
Miniatuurvoorbeeld
campagnebeeld

‘Dag in dag uit voor anderen zorgen, dat houd je alleen vol als er ook voor jou wordt gezorgd’. Vanuit dit inzicht start GGZ Delfland - een middelgrote GGZ instelling met 1.100 medewerkers en 14 behandellocaties - een campagne om zich te profileren op de arbeidsmarkt. Een aantal maanden geleden werd Mensch aangesteld als bureau voor employer branding en arbeidsmarktcommunicatie. 

CH-sessie
In een door Mensch gemodereerde CH-sessie stelde een dwarsdoorsnede van GGZ Delfland medewerkers vast dat hun organisatie daadwerkelijk een ander karakter heeft dan andere GGZ instellingen. Een karakter dat gekenmerkt wordt door de ch-waarden loyaal, eerlijk en gedreven. Of zoals één van de deelnemende medewerkers zei: “Ik kan me volledig op mijn cliënten richten, want als je bij GGZ Delfland werkt, werk je eigenlijk niet voor GGZ Delfland, maar werkt GGZ Delfland voor jou”. 

‘Wie zorgt er eigenlijk voor jou?’

Het ontwikkelde campagne thema ‘Wie zorgt er eigenlijk voor jou?’, bouwt hier op voort. In een campagne, die eerst intern bij eigen medewerkers en in de komende maanden ook extern uitgerold zal worden, zal hier nader invulling aan gegeven worden. Steeds zal de brug geslagen worden tussen het persoonlijke karakter van GGZ Delfland en de persoonlijke behoeftes en ambities van medewerkers. 

Esther Dubbeling (GGZ Delfland): “In een arbeidsmarkt die steeds krapper wordt, kiezen wij er als GGZ Delfland voor ons specifieke karakter meer naar buiten te brengen. Mensch is de perfecte partner om ons daarbij te helpen”. 

Jack de Graaff (Mensch): “Employer branding op basis van het specifieke karakter van een organisatie, dat is waar wij in geloven. En werken voor een zorginstelling een langgekoesterde wens. Mensch is dus blij”.

ch sessie
ch sessie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in