Food Cabinet breidt haar bureau uit met een apart label dat zich volledig richt op pr. Het speelt hiermee in op de groeiende vraag van foodmerken en organisaties naar pr.
Met dit label biedt Food Cabinet PR niet alleen als onderdeel van een bredere campagne, maar ook als aparte dienst. Zo is het mogelijk om klanten doorlopend te bedienen, en ook ad-hoc, inspelend op de actualiteit.
‘Pr is vaak een belangrijk onderdeel van onze campagnes geweest’, zegt Laura Emous, pr-specialist bij Food Cabinet. ‘We hebben in de afgelopen elf jaar een sterk netwerk van foodjournalisten en influencers opgebouwd en merken steeds meer dat onze klanten doorlopend met ons willen samenwerken aan een pr-strategie.’
De kracht van pr zit volgens Emous in blijvende zichtbaarheid.’ Daar gaan we als bureau meer merken en organisaties in ondersteunen.’
Food Cabinet start haar pr-label voor zowel commerciële merken en start-ups als ngo’s, overheden en stichtingen. Zeker als het om thema’s als duurzaamheid en gezondheid gaat is het voor organisaties van belang om scherp en transparant te communiceren, stelt het bureau.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!