Tijdens een intensief pitch-traject wist Somention het merk te verrassen met een onderscheidende campagne strategie. Een year-round concept om te zorgen dat Fleurop niet alleen op de geijkte ‘bloemen-momenten’, maar het hele jaar top of mind is bij de doelgroep.
“Onze koerswijziging van traditionele media naar de focus op always-on betekent een nieuwe aanpak en een nieuwe partner. De gepresenteerde campagne en heldere always-on uitwerking door Somention bleek een schot in de roos”, aldus Jasper van der Bijl, Manager Marketing & E-Commerce bij Fleurop.
Charlotte Koeleman, CCO bij Somention vertelt over samenwerking: “We zijn enorm trots om voor marktleider Koninklijke Fleurop aan de slag te gaan. De brede vraag vliegen we aan met een scherpe social first strategie, waarbij we vooral het lokale karakter van Fleurop in de spotlight zetten.”
Begin september zal de content van Fleurop verschijnen via social, online en radio. De nieuwe tv-commercial is vanaf vandaag al te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!