Farm Frites kiest voor C2B
![Farm frites](https://static.adformatie.nl/f8a83c9d-802a-5695-b29d-7f6d3023e30a/article/4f/48/4f48f3d1-3fe9-45cc-9e7c-32d0b1ff1640/opening_image/opening_image_hero/Farm%20Frites.png)
![Farm frites](https://static.adformatie.nl/f8a83c9d-802a-5695-b29d-7f6d3023e30a/article/4f/48/4f48f3d1-3fe9-45cc-9e7c-32d0b1ff1640/opening_image/opening_image_hero/Farm%20Frites.png)
Frietproducent ‘Farm Frites’, een Nederlands familiebedrijf heeft creative digital agency C2B gekozen als bureau om het merk digitaal verder uit te bouwen. De samenwerking start concreet met de uitrol van een social media strategie.
Farm Frites exporteert niet alleen aardappelproducten in Nederland, maar ook in landen zoals Egypte en Australië. Desondanks doet de naam nog niet bij iedereen een belletje rinkelen. Om de naamsbekendheid onder de B2B doelgroep te vergroten, schreef Farm Frites een pitch uit onder vijf bureaus, waarbij C2B eerder deze zomer als winnaar uit de bus kwam.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De Horecabond
Dit kalenderjaar zal het creatieve bureau een totale social-mediastrategie voor de frietproducent ontwikkelen. De agency zal zich daarbij niet alleen bezighouden met de creatie van always-on content, maar ook op de productie van onder andere videoformats én online campagnes, allen gericht op de out-of-home markt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid