Farm Frites kiest voor C2B

Aan creative digital agency C2B de taak om het merk digitaal verder uit te bouwen.

Frietproducent ‘Farm Frites’, een Nederlands familiebedrijf heeft creative digital agency C2B gekozen als bureau om het merk digitaal verder uit te bouwen. De samenwerking start concreet met de uitrol van een social media strategie. 


Farm Frites exporteert niet alleen aardappelproducten in Nederland, maar ook in landen zoals Egypte en Australië. Desondanks doet de naam nog niet bij iedereen een belletje rinkelen. Om de naamsbekendheid onder de B2B doelgroep te vergroten, schreef Farm Frites een pitch uit onder vijf bureaus, waarbij C2B eerder deze zomer als winnaar uit de bus kwam. 


Dit kalenderjaar zal het creatieve bureau een totale social-mediastrategie voor de frietproducent ontwikkelen. De agency zal zich daarbij niet alleen bezighouden met de creatie van always-on content, maar ook op de productie van onder andere videoformats én online campagnes, allen gericht op de out-of-home markt. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie