‘We hebben meer bloemen nodig’ viert de wonderlijke, magische en gevarieerde effecten die bloemen op ons hebben. Het is een krachtige ode aan bloemen en een oproep om alles uit het leven te halen. Het nieuwe campagnethema gaat verder dan de buitenkant van bloemen, door te laten zien hoe ze hun werk doen in alle momenten die ons leven betekenis geven.
Bloemenbureau Holland promoot bloemen in Europa via hun consumentenmerk Mooiwatbloemendoen.nl. Daan Langstraat, campagnemanager, over hun nieuwe strategie en campagneplatform:
“Begin dit jaar besloten we helemaal opnieuw te beginnen en een nieuw thema te ontwikkelen, waarbij we ook de kwekers en stakeholders betrokken.
We kwamen tot de conclusie dat bloemen zoveel meer zijn dan een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze zijn in staat onze gevoelens positief te beïnvloeden – precies de reden dat we er meer van nodig hebben. En laten we eerlijk zijn, welk ander merk kan nu zo’n statement claimen?"
Kalle Hellzen, Executive Creative Director van 180 Kingsday:
"Bloemen zijn belangrijk. Ze laten ons dingen voelen en uitdrukken. Dingen die ons definiëren als mens: rouwen en feestvieren, troosten en goedmaken, ‘sorry’ en ‘ik hou van je’ zeggen. En in een wereld die zich steeds meer optimaliseert richting klinisch beige, zijn gevoelens belangrijk, en wilden we dat het werk daar dichtbij bleef.”
Credits
Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: 180 Kingsday
Production company: Since ‘88
Regie: Lisette Donkersloot
Music: Good Sounds
Mediabureau: Universal Media
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!