J. Walter Thompson Amsterdam werkt sinds kort voor een van de grootste energiebedrijven van Duitsland en moederbedrijf van Essent: innogy. Het reclamebureau werkt als één team samen met het Duitse zusterbureau Scholz & Friends.
Het is de bedoeling dat J. Walter Thompson Amsterdam opnieuw richting gaat geven aan het merk, door het ontwikkelen van een nieuwe strategische koers, met daaropvolgend nieuwe merkcommunicatie.
Ook wordt er een 'digital first' campagne ontwikkeld, die in het derde kwartaal van dit jaar te zien is in Duitsland.
Geen pitch
Managing partner Ralph Wisbrun zegt dat er geen pitch voorafging aan de keuze van innogy. 'Ze hebben ons gevraagd op basis van onze reputatie en werk.'
Internationale marketingbaas Sabine Schmittwilken: 'De strategische competenties en het creatieve potentieel van J. Walter Thompson Amsterdam zijn groot. JWT en Scholz & Friends zijn complementair aan elkaar. Daar kan innogy ten volle van profiteren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!