Dentsu Aegis Network komt met nieuw bureau dentsu X in Nederland

Het bureau bestaat uit een compact en wendbaar kernteam vanuit het DAN-netwerk.

Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland bureauconcept dentsu X, wat staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk. Dergelijke constructies zijn internationaal steeds vaker te zien.

Dentsu X bestaat in Japan al 17 jaar en is inmiddels in diverse andere landen actief.
Marijke Gorissen (foto) is als managing director verantwoordelijk voor dentsu X in Nederland.

Gorissen: 'Gepersonaliseerde en relevante ervaringen zijn van cruciaal belang voor merken om de doelgroep te bereiken, te laten converteren en te behouden. Het gaat verder dan adverteren op de juiste plek op het juiste moment, binnen de juiste context. Consumenten verwachten dat merken relevant zijn. Met het inzetten van een vast kernteam in combinatie met flexibele teams, is het mogelijk om een specialistische én persoonlijke aanpak te waarborgen.'

Dentsu X werkt inmiddels voor de volgende klanten: Holland Casino, Jaguar Land Rover en Estée Lauder.

Joost Rombout, Manager Merkstrategie & Campagnes, Holland Casino: 'Het voordeel van een klein label met de mogelijkheid om op te schalen met de diensten van één van de grootste media- en communicatienetwerken, gaf voor ons de doorslag. Daarnaast is ook het samenwerken met één kernteam en daarmee de garantie van vaste aanspreekpunten een plus.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie