BMW Group Nederland en BMW Financial Services hebben opnieuw voor Entopic gekozen. Het Amsterdamse contentbureau is sinds 2015 verantwoordelijk voor de Nederlandse online platformen van de Duitse autofabrikant. Entopic won de nieuwe aanbesteding waardoor het voor in ieder geval de aankomende vijf jaar verzekerd is van het onderhoud van de online content voor de Nederlandse websites van BMW met daarbij nu ook de websites van het merk Mini.
Opzet dealerwebsites
Entopic zegt dat het afgelopen jaren onder meer de al dealerwebsites voor BMW, Mini en BMW Motorrad opgezet heeft. Volgens het bureau zijn deze online showrooms voorzien van toegankelijke content, verbeterde navigatie en geoptimaliseerde vindbaarheid.
'Blijven groeien'
Danny van Steijn, operations director van Entopic geeft aan trots te zijn op het behoud van het account: ‘De langjarige samenwerking met BMW en Mini past bij onze doelstelling om een betrouwbare partner voor A-merken te zijn. Een strategie die werkt en ervoor zorgt dat wij als full-service contentbureau ook na twintig jaar nog blijven vernieuwen en groeien. Zo waren we in 2020 met meer dan 200 contentmedewerkers werkzaam voor ruim 150 opdrachtgevers.’
Lees ook:
- Niet de C van corona, maar de C van creativiteit moet leidend zijn
- BMW Group gooit Europese marketing om, MediaMonks krijgt een centrale rol
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!