Accenture Interactive verandert naam in Accenture Song

Het bureau zegt met de nieuwe naam een nieuwe fase in te gaan.

Het nieuwe logo van Acenture
Afbeelding: aangeleverd

Accenture Interactive verandert zijn naam per direct in Accenture Song. De naamswijziging, die wereldwijd geldt, moet het voor het bedrijf duidelijker maken om namens één naam ook één verhaal te communiceren naar klanten. Accenture Song is één van de grootste spelers in de bureauwereld. Bij de naamswijziging hoort ook een nieuw logo, dat hierboven zichtbaar is. 

'Als bureau een nieuwe fase in'

Gijs de Bruijn, managing director van Accenture Song, zegt tegen Adformatie: 'Het is een geweldige stap voorwaarts richting volledige integratie van al onze bureaus en dienstverlening wereldwijd. Om nog meer geïntegreerd te kunnen werken voor onze klanten is één naam en één verhaal belangrijk. Een verhaal dat gaat over ‘growth through relevance at the speed of life’. Met de naam Accenture Song gaan we een nieuwe fase in als bureau, een opvallende naam die energie geeft en staat voor verbinding en creativiteit.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie