Carriere / JULY 8, 2014 19:49 IKEA jaagt enthousiaste klanten tegen zich in het harnas, Fiskars & Action weten wel hoe het moet Maak je klanten niet boos, en je meest enthousiaste klanten al helemaal niet!
Carriere / NOVEMBER 10, 2013 17:49 ‘Erken, vier en communiceer de stem van de medewerker’ Social Business-transformatie, een prakijkcase
Customer Experience / AUGUST 31, 2013 14:04 Enthousiasme laten werken Kosten besparen, meer impact én overtuigingskacht!
Design / APRIL 20, 2013 12:43 Hoe zet je jouw organisatie en fans in vuur en vlam? Flame, Flow, Flood. Rond deze ‘enthousiasme management-trilogie’ schreef Chief Enthusiasm Officer van Blauw Research Rijn Vogelaar…
Carriere / AUGUST 7, 2012 07:57 Samen wordt alles beter, ook in jouw bedrijf Social media is meer dan online reputatiemanagement en klantcontact. Slimme bedrijven benutten ook de kansen voor de interne organisatie.…
Carriere / JANUARY 27, 2012 23:22 Wat je wint met een vertrouwd gezicht Marketingexpert Rohid Bhargava, auteur van ‘Persoonlijkheid niet inbegrepen’, zag het vier jaar geleden al aankomen. De deze week…
PR / DECEMBER 30, 2011 11:18 Je twitteraccount of je reputatie? Wie is eigenaar van een twitteraccount? Het bedrijf namens welke een medewerker tweet of de medewerker zelf? De rechtzaak die het…
Media / JUNE 15, 2011 10:00 Social Business: oude wijn in nieuwe zakken? De laatste dagen verschijnen er steeds meer blogposts over: Social Business. De ene blogger ziet het als het ‘eindelijk volwassen…
Data & Insights / JANUARY 27, 2011 19:24 Trend 4 PIM Trend Report: Total Engagement Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) presenteerde afgelopen dinsdag zijn nieuwe trendrapport. In opdracht van het kennisnetwerk op…