Campagnes / SEPTEMBER 3, 2024 15:00 We zijn geen baas meer over beelden en dat is verontrustend Jur Baart maakt zich zorgen: 'Je hoeft geen Photoshop-skills te beheersen om straks een reclame-uiting om zeep te helpen.'
Digital transformation / JULY 15, 2024 21:06 AI mist de nieuwsgierigheid van een goede merkdenker AI heeft geen interesse in hoe de wereld van Hak of ING eruit ziet, en dat is juist nodig voor een onderscheidende merkstrategie.
Gedragsverandering / JANUARY 19, 2024 10:26 De worstelingen van Gen Z in deze woelige tijd De schizofrene Zeitgeist. Het polariseert, wringt, duwt en trekt aan alle kanten. Drie paradoxen rond Gen Z in 2024.
Data & Insights / SEPTEMBER 6, 2022 16:40 Vergeet je aannames over jongeren en financiën, Gen Z wordt volwassen Ondanks uiteenlopende aanpak van geldzaken streven millennials naar hetzelfde doel: financiële zen.
Customer Experience / DECEMBER 17, 2019 09:46 5 trends die je misschien bent vergeten in je marketingplan Jur Baart vulde zijn jaar met expert-interviews, onderzoeken en bezoeken aan trend-events geeft inzicht in wat de toekomst te bieden heeft.
Customer Experience / DECEMBER 29, 2015 07:00 2015 was het jaar van de 'pitch coffees' Samen met marketeers zullen we moeten werken aan een pitch-opzet die adverteerders helpt en bureaus het gevoel geeft dat het rechtvaardig…
Gedragsverandering / NOVEMBER 3, 2015 13:42 Mind the digital gap Okay het is een oldie, maar blijkbaar kent niet iedereen deze interactieve plattegrond van Gartner: de Digital Marketing Transit Map.
Interne communicatie / SEPTEMBER 8, 2015 06:30 De Nederlandse 'Superbowl' komt er weer aan Verzekeraars zullen hun poriën open moeten zetten voor het publiek.
Design / JANUARY 5, 2015 13:58 Wat nu, Albert Heijn? Het bericht dat Harry Piekema stopt na 10 jaar, kwam voor velen denk ik niet als een verrassing. De koning is dood, lang leve de koning.…
Programmatic / SEPTEMBER 29, 2014 10:02 Dit is een waarschuwingsbericht voor alle Nederlandse bedrijven Onlangs maakte Decision Strategies International in samenwerking met Wharton Exective Education de resultaten bekend van een onderzoek…