Campagnes / 3 SEPTEMBER 2024, 15:00:00 We zijn geen baas meer over beelden en dat is verontrustend Jur Baart maakt zich zorgen: 'Je hoeft geen Photoshop-skills te beheersen om straks een reclame-uiting om zeep te helpen.'
Digital transformation / 15 JULI 2024, 21:06:00 AI mist de nieuwsgierigheid van een goede merkdenker AI heeft geen interesse in hoe de wereld van Hak of ING eruit ziet, en dat is juist nodig voor een onderscheidende merkstrategie.
Gedragsverandering / 19 JANUARI 2024, 10:26:00 De worstelingen van Gen Z in deze woelige tijd De schizofrene Zeitgeist. Het polariseert, wringt, duwt en trekt aan alle kanten. Drie paradoxen rond Gen Z in 2024.
Data & Insights / 6 SEPTEMBER 2022, 16:40:00 Vergeet je aannames over jongeren en financiën, Gen Z wordt volwassen Ondanks uiteenlopende aanpak van geldzaken streven millennials naar hetzelfde doel: financiële zen.
Customer Experience / 17 DECEMBER 2019, 09:46:00 5 trends die je misschien bent vergeten in je marketingplan Jur Baart vulde zijn jaar met expert-interviews, onderzoeken en bezoeken aan trend-events geeft inzicht in wat de toekomst te bieden heeft.
Customer Experience / 29 DECEMBER 2015, 07:00:11 2015 was het jaar van de 'pitch coffees' Samen met marketeers zullen we moeten werken aan een pitch-opzet die adverteerders helpt en bureaus het gevoel geeft dat het rechtvaardig…
Gedragsverandering / 3 NOVEMBER 2015, 13:42:13 Mind the digital gap Okay het is een oldie, maar blijkbaar kent niet iedereen deze interactieve plattegrond van Gartner: de Digital Marketing Transit Map.
Interne communicatie / 8 SEPTEMBER 2015, 06:30:20 De Nederlandse 'Superbowl' komt er weer aan Verzekeraars zullen hun poriën open moeten zetten voor het publiek.
Design / 5 JANUARI 2015, 13:58:00 Wat nu, Albert Heijn? Het bericht dat Harry Piekema stopt na 10 jaar, kwam voor velen denk ik niet als een verrassing. De koning is dood, lang leve de koning.…
Programmatic / 29 SEPTEMBER 2014, 10:02:33 Dit is een waarschuwingsbericht voor alle Nederlandse bedrijven Onlangs maakte Decision Strategies International in samenwerking met Wharton Exective Education de resultaten bekend van een onderzoek…