Bureaus / 19 MEI 2020, 09:48:00 Voordat je een bureau aan 28 criteria toetst, kijk eerst eens naar jezelf Nee je hoeft niet in psychotherapie als opdrachtgever, maar een succesvolle selectie van een nieuw reclamebureau start bij jezelf.
Digital transformation / 10 DECEMBER 2018, 09:45:00 Onefit: Deliveroo maar dan om calorieën kwijt te raken Briljant fitness-concept voor consumenten, maar met scherpe kantjes voor de aanbieders.
Merkstrategie / 4 OKTOBER 2018, 14:39:00 ITA: Premium branding in de cultuursector De ‘internationale’ samenwerking tussen de Stadsschouwburg en Toneelgroep Amsterdam degradeert de concurrentie tot provinciale…
Programmatic / 29 AUGUSTUS 2017, 16:19:09 Biefstukzomer Er wordt deze zomer weinig aan de reclame-verbeelding overgelaten. Alles, of in ieder geval veel draait om billen in augustus. Nog…
Interne communicatie / 22 AUGUSTUS 2016, 13:14:55 Foodora en Deliveroo kunnen wel wat meer creativiteit gebruiken De besteloorlog is uitgebroken. Wie wint?
Digital transformation / 19 MEI 2016, 13:34:21 Crivit Pro (Lidl), speldenprikje of doorn in ‘t oog? Kijkt de consument wel uit om in een Crivit Pro broekje langs de Amstel te lopen?
Merkstrategie / 17 FEBRUARI 2016, 16:41:58 Hoeveel marketing kan je begraven? 'Deze uitvaart wordt verzorgd door Yarden & Keizer.'
Merkstrategie / 3 DECEMBER 2015, 16:11:23 Bunq, niet voor mannen met een wijkende haargrens Als bunq meer kans op succes wil maken moeten ze aantrekkelijk zijn voor een brede doelgroep.
Programmatic / 4 SEPTEMBER 2015, 10:57:40 Roland van Kralingen versus Galileio Galilei Gelukkig -voor Sharpe- bestaat de brandstapel niet meer, want ik hoor de lucifers in uw broekzak al rammelen
Design / 11 SEPTEMBER 2013, 15:14:20 Nestlé (2): gewetenloze marketing? Wie maandag de documentaire van VPRO Tegenlicht heeft gezien zal waarschijnlijk een vieze smaak in zijn mond krijgen bij de aankoop van…