Digital transformation / 16 OKTOBER 2015, 14:27:19 Analyse: De KNVB is de regie over zijn reputatie volledig kwijt De beeldvorming wordt hier bepaald door opinieleiders die emmers vol kritiek hebben
Craft / 2 OKTOBER 2015, 16:13:23 Krijgt storytelling wel de aandacht die het verdient? De enige manier om als merk of organisatie een emotionele band te creëren begint altijd met ‘Er was eens ..’
Purpose Marketing / 14 SEPTEMBER 2015, 15:16:29 Waarom het lek rond de Troonrede subiet gedicht moet worden In het bedrijfsleven zou het voortijdig lekken van de jaarcijfers een gigantische boete en dito reputatieschade opleveren
Contentmarketing / 23 JUNI 2014, 13:23:57 Gay Village: over de rand? Waarom sommige pr-stunts te ver gaan.
PR / 3 MAART 2014, 11:16:39 Goede tijden, slechte tijden Het loont om met goed nieuws te worden geassocieerd. Maar dat ontslaat communicatieprofessionals en leiders niet van de plicht om ook in…
Merkstrategie / 3 FEBRUARI 2014, 10:21:47 'Ook Saddam scheert zich met een Philishave' Weer flakkert de discussie over de relatie tussen journalisten en voorlichters op. André Manning (Philips) laat met een voorbeeld uit…
Contentmarketing / 24 JANUARI 2014, 15:08:15 #WEF: De wereld draaiend houden In Davos wordt het 44ste World Economic Forum gehouden. Vakmatig gezien bijzonder interessant; het is geïntegreerde communicatie in het…
Reputatie & crisis / 6 JANUARI 2014, 10:52:09 Accountability moet. En wel nu! De discussie over accountability komt in ons land langzaam op gang. Te langzaam. Het moet dit jaar bij iedereen op de agenda.
Interne communicatie / 19 DECEMBER 2013, 13:53:17 De 7 communicatiemomenten van 2013 Welke opzienbarende communicatiemomenten kende 2013? Een selectie van 7 stuks, maar zonder waardeoordeel, want goed en slecht zijn rekbare…
Design / 9 DECEMBER 2013, 10:36:03 Het doodverklaarde persbericht is nog springlevend Het einde van het persbericht is al vaak aangekondigd. Ten onrechte.