Craft / MAY 12, 2011 03:10 Opschorten van ongeloof (1) Je merkverhaal mag onmogelijk zijn, maar niet onwaarschijnlijk “Als mensen bereid zijn te geloven dat de zoon van God uit zijn graf is opgestaan, of dat iedereen die geen muslim is een vijand is,…
Gedragsverandering / APRIL 18, 2011 02:19 's Werelds beste restaurant sluit en gaat virtueel verder Het beste restaurant waar ik nooit heb gegeten is waarschijnlijk El Bulli in Roses, aan de Costa Brava. Ell Bulli is het culinaire…
Purpose Marketing / APRIL 12, 2011 04:44 Het komt uit een koe en het verbetert de toekomst Verantwoord, ethisch, duurzaam ondernemen, hoe je het ook wilt noemen, is een ontwikkeling die elk weldenkend mens alleen maar kan…
Merkstrategie / MARCH 29, 2011 01:37 100 jaar Bill Bernbach Dit jaar is het 100 jaar geleden dat Bill Bernbach werd geboren, de Ad Age reclameman van de eeuw (de 20e, ja). “Reclame is een…
Interne communicatie / MARCH 23, 2011 02:26 Zijn er nog copywriters? In de oude dagen was het leven simpel. Op een reclamebureau had je account, media en creatie. Het accountpersoneel hield zich bezig met…
Customer Experience / MARCH 16, 2011 06:38 De marketing van ellende “De wereld hield de adem in”, zal later worden geschreven over de rampen die Japan teisteren na de aardbeving en tsunami van 11 maart…
Carriere / MARCH 14, 2011 05:46 Schrijf je leuk? Zo kom je er van af. 'Leuk' is een woord dat met deprimerende regelmaat opduikt als het over schrijven gaat.
Gedragsverandering / MARCH 5, 2011 02:39 De droeve, druipende discuswerper van Kruidvat De folder van Kruidvat is voor de vijfde keer op rij door een consumentenpanel gekozen tot folder van het jaar. Geen geringe prestatie in…