Customer Experience / 28 FEBRUARI 2014, 01:11:19 Maak je social business doelstellingen SMART Het doelgericht inzetten van social media technieken om bedrijfsdoelstellingen te realiseren vraagt om concrete, meetbare stappen.
Craft / 25 FEBRUARI 2014, 16:16:13 Is uw organisatie binnenkort een social business? Jeffrey Dachis, CEO van de Dachis Group, schreef in het voorwoord van het boek 'Social Business by Design' van Dion Hinchcliffe en Peter…
Interne communicatie / 18 FEBRUARI 2014, 16:38:14 Treedt Blendle in de voetsporen van Sport7? Sport7 werd gefundeerd op de vooronderstelling dat de meeste mensen bereid waren 2 gulden te betalen voor een sportzender. Treedt Blendle…
Purpose Marketing / 17 JANUARI 2014, 14:13:52 Oxytocine, de supercharger van social media Voordat een organisatie begint met marketing te bedrijven in social media is het belangrijk om de context te begrijpen, die geleid heeft…
Data & Insights / 6 JANUARI 2014, 15:01:33 Hoe je klanten via social media ráakt De twee belangrijkste vragen voor marketeers zijn: hoe kunnen we de deelnemers aan social media bereiken en hoe kunnen we ze ráken?