Customer Experience / FEBRUARY 28, 2014 01:11 Maak je social business doelstellingen SMART Het doelgericht inzetten van social media technieken om bedrijfsdoelstellingen te realiseren vraagt om concrete, meetbare stappen.
Craft / FEBRUARY 25, 2014 16:16 Is uw organisatie binnenkort een social business? Jeffrey Dachis, CEO van de Dachis Group, schreef in het voorwoord van het boek 'Social Business by Design' van Dion Hinchcliffe en Peter…
Interne communicatie / FEBRUARY 18, 2014 16:38 Treedt Blendle in de voetsporen van Sport7? Sport7 werd gefundeerd op de vooronderstelling dat de meeste mensen bereid waren 2 gulden te betalen voor een sportzender. Treedt Blendle…
Purpose Marketing / JANUARY 17, 2014 14:13 Oxytocine, de supercharger van social media Voordat een organisatie begint met marketing te bedrijven in social media is het belangrijk om de context te begrijpen, die geleid heeft…
Data & Insights / JANUARY 6, 2014 15:01 Hoe je klanten via social media ráakt De twee belangrijkste vragen voor marketeers zijn: hoe kunnen we de deelnemers aan social media bereiken en hoe kunnen we ze ráken?