Programmatic / 4 NOVEMBER 2016, 12:56:24 Hoe los je het kip-ei-vraagstuk op? Met een experiment Marketeers draaien bij onderzoek oorzaak en gevolg nog wel eens om. Hoe voorkom je deze veelgemaakte denkfout?
Merkstrategie / 13 OKTOBER 2016, 15:04:04 Zou u deze komkommer aanbevelen? Over hoe je niet en vooral wel serieus om kunt gaan met terugkoppeling van je klanten.
Purpose Marketing / 26 AUGUSTUS 2016, 09:50:29 Rechter of ontdekkingsreiziger: over de rol van de marktonderzoeker Wil je meedenken over de toekomst van marktonderzoek, of mee bepalen?
Media / 27 JULI 2016, 15:13:23 Zo maak je een goede briefing voor marktonderzoek 9 onderdelen voor dé perfecte briefing.
Contentmarketing / 8 JUNI 2016, 06:32:42 Marktonderzoeker blijf bij je leest (en wees daar trots op!) En laat de besluitvorming aan anderen over.
Purpose Marketing / 1 JUNI 2016, 06:31:22 Die ene vraag die elke marktonderzoeker zou moeten stellen Waarvoor worden de uitkomsten eigenlijk gebruikt?
Carriere / 25 MEI 2016, 13:46:09 Onderzoekers moeten zich gedragen als architect, niet als aannemer Verwachtingen van opdrachtgevers liggen stuk hoger dan vroeger
Media / 14 NOVEMBER 2014, 09:08:07 78% Nederlanders ergert zich aan onzinnige onderzoeksresultaten Het grote aantal onderzoeksuitkomsten dat gepubliceerd wordt in diverse media vormt een steeds grotere ergernis voor de Nederlander. Dit…
Media / 3 SEPTEMBER 2014, 13:00:45 Vermijd de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek Uiteraard is het belangrijk om te weten hoe tevreden je klanten zijn over je product of dienst en waarover ze eventueel minder tevreden…
Carriere / 25 AUGUSTUS 2014, 10:07:41 Waarom levert marktonderzoek zo weinig op? 4 redenen (en één oplossing) Iemand stelde me laatst de vraag waarom marktonderzoek vaak zo weinig oplevert. Een intrigerende vraag. Want, als het zo weinig…