Programmatic / NOVEMBER 4, 2016 12:56 Hoe los je het kip-ei-vraagstuk op? Met een experiment Marketeers draaien bij onderzoek oorzaak en gevolg nog wel eens om. Hoe voorkom je deze veelgemaakte denkfout?
Merkstrategie / OCTOBER 13, 2016 15:04 Zou u deze komkommer aanbevelen? Over hoe je niet en vooral wel serieus om kunt gaan met terugkoppeling van je klanten.
Purpose Marketing / AUGUST 26, 2016 09:50 Rechter of ontdekkingsreiziger: over de rol van de marktonderzoeker Wil je meedenken over de toekomst van marktonderzoek, of mee bepalen?
Media / JULY 27, 2016 15:13 Zo maak je een goede briefing voor marktonderzoek 9 onderdelen voor dé perfecte briefing.
Contentmarketing / JUNE 8, 2016 06:32 Marktonderzoeker blijf bij je leest (en wees daar trots op!) En laat de besluitvorming aan anderen over.
Purpose Marketing / JUNE 1, 2016 06:31 Die ene vraag die elke marktonderzoeker zou moeten stellen Waarvoor worden de uitkomsten eigenlijk gebruikt?
Carriere / MAY 25, 2016 13:46 Onderzoekers moeten zich gedragen als architect, niet als aannemer Verwachtingen van opdrachtgevers liggen stuk hoger dan vroeger
Media / NOVEMBER 14, 2014 09:08 78% Nederlanders ergert zich aan onzinnige onderzoeksresultaten Het grote aantal onderzoeksuitkomsten dat gepubliceerd wordt in diverse media vormt een steeds grotere ergernis voor de Nederlander. Dit…
Media / SEPTEMBER 3, 2014 13:00 Vermijd de valkuilen van klanttevredenheidsonderzoek Uiteraard is het belangrijk om te weten hoe tevreden je klanten zijn over je product of dienst en waarover ze eventueel minder tevreden…
Carriere / AUGUST 25, 2014 10:07 Waarom levert marktonderzoek zo weinig op? 4 redenen (en één oplossing) Iemand stelde me laatst de vraag waarom marktonderzoek vaak zo weinig oplevert. Een intrigerende vraag. Want, als het zo weinig…