Interne communicatie / SEPTEMBER 25, 2011 19:52 Infinite possibility (Joe Pine) Internet sluit de platenzaak, is een geduchte concurrent van de boekwinkel en laat ons een trip naar de zon in één keer boeken.…
Customer Experience / AUGUST 23, 2011 07:06 Het einde van winkels? Ken je de definitie van waanzin? : Hetzelfde blijven doen en daar andere resultaten van verwachten. Winkels moeten veranderen om…
Digital transformation / AUGUST 5, 2011 10:08 goede service is goud waard “Vind jij Service belangrijk? Verbeter bedrijven en help anderen met hun keuze”. Vanaf dit voorjaar nodigt Preferenso consumenten uit…
PR / JUNE 7, 2011 14:32 Heeft de RCC een DigiD? Het jaarverslag van de Reclame Code Commissie (RCC) is uit. Voorpaginanieuws levert dat zomaar niet op. Zelfregulering is het juridische…
Purpose Marketing / MAY 24, 2011 08:42 Uitverkocht! Welkom in de aandachtseconomie De droom van elke aanbieder is dat het zo goed loopt dat je nee moet verkopen omdat je de vraag niet langer aankunt. Met Uitverkocht! maakt…
Design / MAY 22, 2011 09:58 Godspeed Volluto, op naar de nieuwe coffeeshop Met als toelichting “Omdat je die koffie nergens kan kopen, die moet je bestellen op het internet. Bovendien zo’n nieuwerwets…
Carriere / MAY 16, 2011 15:03 Jan Bommerez: met vertrouwen de ideeëneconomie tegemoet Jan Bommerez is een inspirerend verteller en auteur. Hij stond op het podium van MKB Krachtcentrale op de energiedag 2010. Die presentatie…
Reputatie & crisis / MAY 6, 2011 06:28 De wereld breekt open Bijna tegelijk met Society 3.0 (1) verscheen een minstens zo interessant boek: ‘De wereld breekt open’ van hoogleraar…
Data & Insights / APRIL 21, 2011 06:48 Verleid de zinnen met geuren en kleuren… en plezier! Een verkenning van de beleveniseconomie aan de hand van geuren en kleuren, proeven en voelen bleek een mindblowing experience met een…
Influencer marketing / APRIL 11, 2011 12:17 Society 3.0 Ga anders doen, of ga wat anders doen is het antwoord van Ronald van den Hoff, gevraagd naar de betekenis voor marketing van de society…