Gedragsverandering / 15 JANUARI 2015, 13:12:20 Duurzaamheid wordt mainstream, en dat is vooruitgang Ook in 2014 stond duurzaamheid hoog op de agenda’s van veel regeringen, actiegroepen en Raden van Bestuur. Tegelijk stromen de media nog…
Customer Experience / 31 OKTOBER 2014, 16:39:46 Verpakking als flessenpost in de digitale storm Online doet steeds meer retailers wankelen. Digitalisering heeft deze eeuw ongekend disruptieve effecten gehad op tal van retailers, en er…
Reputatie & crisis / 27 JULI 2014, 09:23:07 Sommige klanten willen niet van je houden Een langetermijnrelatie met klanten opbouwen lijkt nu beter mogelijk dan ooit, maar...
Craft / 3 MAART 2014, 14:29:11 B2B- en B2C-marketeers: raadpleeg elkaar Om de zoveel tijd verschijnen er verhalen over wat de B2B-sector anders zou moeten doen om meer klanten te krijgen of te behouden.
Gedragsverandering / 18 NOVEMBER 2013, 10:49:51 What a waste Naar verwachting stijgt de wereldbevolking van 7,2 miljard mensen in 2013 naar 9,6 miljard in 2050. We staan voor de uitdaging om meer…
Programmatic / 28 OKTOBER 2013, 08:49:30 Elmo laat een kind gezond eten Loop eens door de supermarkt en het hele tekenfilmparadijs aan stripfiguren en andere helden loopt aan je voorbij. Veel fabrikanten…
Customer Experience / 8 OKTOBER 2013, 08:10:40 CO2-voetwat? Om de impact van uiteenlopende producten op het milieu te omschrijven worden veel verschillende termen gebruikt. Milieuvriendelijk,…
Purpose Marketing / 18 JULI 2013, 09:38:03 Keep it short and simple Uit onderzoek van de universiteit van Chicago blijkt dat het verkleinen van een merklogo een positief effect heeft op de luxe perceptie van…
Programmatic / 20 JUNI 2013, 07:31:48 One smile a day… Even ontsnappen aan de dagelijkse sleur, door een grappige reclame of een vrolijke verpakking. Volgens trendwatcher Christine Boland is…
Craft / 13 MEI 2013, 09:24:00 Full Frontal strategie schreeuwt openheid De troonswisseling van afgelopen Koninginnedag werd massaal door het Nederlandse volk gevolgd. Het koningshuis is (weer) populair en…