Volgens Max Kohnstamm hebben de auteurs van ‘Do tell’ iets goeds neergezet. Maar hij mist kwantitatieve onderbouwing.
Met een boek waarin Nima A, B en C-studenten tegelijk bediend worden, slaan auteurs Van Vessem, Grotendorst en Kooij de plank mis.
In ‘De Ruwe Diamant’ van sterauteur (en podiumbeest) Steven van Belleghem ontbreekt de strategische component vrijwel geheel.
RECENSIE | De schrijver van het boek ‘They Ask, You Answer’ verklaart zich tegen opschepperij, maar klopt zichzelf voortdurend op de borst.
Adformatie's vaste recensent Max Kohnstamm oordeelt: ‘Vrolijk, vriendelijk, niet opdringerig.’
BOEKRECENSIE | ‘Branding’ is een toegankelijk geschreven boek met een sterke verbinding tussen theorie en praktijk.
‘De Machine’, geschreven door drie NRC-journalisten, is een uitzonderlijke prestatie, zegt Max Kohnstamm.
Recensie van het boek ‘Een smerige waarheid’ van New York Times-journalisten Sheera Frenkel en Cecilia Kang.
‘Bel me wel’ is een zinvol pleidooi voor meer compliance in de telemarketingbranche. Maar de auteur laat na iets belangrijks te melden...
RECENSIE Is Brad Stone's tweede boek over Amazon opnieuw lezenswaardig? Max Kohnstamm bespreekt.
Net als Starbucks maakt KFC de gang naar de supermarktretail. Waar de concurrentie moordend is…
Sangeet Paul Choudary beschrijft de belangrijkste ontwikkelingen op platformgebied in een document van slechts 90 pagina’s.
Als er al een rode draad in het werk van Demeester, Steenhaut en Callebaut zit, raak je die als lezer geheel kwijt.
Schoonenberg laat zich na herpositionering voorstaan op service en innovatie. ‘Geen prijsslag met Specsavers en Beter Horen.’
Cybersecurity en klimaatopwarming als bedreiging voor de homo sapiens. Maar hoe ziet Van Belleghems eigen eco-voetafdruk er eigenlijk uit?
Doorgewinterd bureauman Ed Stibbe schreef een boek over merkstrategie. Max Kohnstamm voelde hem daarover aan de tand.
Max Kohnstamm bezocht het Adformatie-event #OkBoomer. Vond hij het de moeite van het bezoeken waard?
Steven van Belleghem maakt zijn toppositie waar, zegt Max Kohnstamm. 'Must read, vijf sterren!'
Bij Booking.com draait het slechts om drie zaken: winst, winst en winst.