Mobiele media ter begeleiding van de Customer Journey
Mobile wordt snel het belangrijkste platform voor bezoekers en producenten van online video.
Ontwikkeld door gitaar virtuoos Adrian Belew.
Op 24 juni vond in de Nieuwe Liefde het eerste Online Video Event plaats.
Online Video is aan een enorme opmars bezig in content marketing en advertising.
Online Video zal in de komende 3-5 jaar qua bestedingen en views minstens zo belangrijk worden als TV, dat zegt het IAB in een onderzoek in de USA *.
Automated Trading/RTB systemen nemen al een behoorlijk deel (ca 40%) van de plaatsingen van online ads in standaard IAB formaten voor hun rekening, ook van de mobiele advertenties. Het overgrote deel van de non-search, non-social plaatsingen wordt echter nog als premium-, rich-media- of video inventory met de hand ingekocht.
2013 zou het jaar van de mobiele doorbraak zijn, maar dat zeiden wij met zijn allen ook over de jaren 2011 en 2012.. Met een aandeel van 6,6% over het eerste halfjaar 2013 ontsteeg Mobile maar net emailmarketing… * In 2014 gaat het dan toch echt gebeuren! Echt waar? Waarom nu wel?