Marketeers die er niet in slagen duurzame groei en ROI te realiseren, zullen zelf worden gezien als obstakels, zo bepleit Julian Stevense.
Leiderschap is een van de meeste gebruikte en misbruikte termen van deze tijd. Maar wat is het nu eigenlijk?
Hoe breng je marketing binnen de organisatie en boardroom op een hoger plan? Nyenrode-docent Julian Stevense geeft 5 adviezen.
Eind vorig jaar werd Brand Strategy in de ‘2020 Gartner CMO Spend Survey’ aangewezen als belangrijkste marketingvaardigheid
Organisaties in crisistijd voelen de druk van het korte-termijnsucces. Maar hoe versterken marketeers hun merken en posities gestructureerd?
Merken bewijzen zichzelf een dienst wanneer ze in problemen denken. Het slot van een drieluik door merkstrateeg Julian Stevense.
Merken bewijzen zichzelf en klant een dienst door in problemen denken, zegt Julian Stevense in deel 2 van zijn drieluik over probleemdenken.
Merken bewijzen zichzelf en hun doelgroep een dienst als ze in problemen denken, zegt Julian Stevense in een drieluik over probleemdenken.
Steve Jobs veranderde het niveau van commercials tijdens de Super Bowl. Voor altijd.
Over de tekst van een volstrekt belachelijk lied en de impact van negatieve communicatie.
Er is nu eenmaal verschil tussen seksuele intimidatie en een mislukte versierpoging.
Reclamebureaus moeten voorkomen dat ze hun creativiteit straks met het badwater weggooien.
Mensen zijn niet altijd op zoek naar de allerlaagste prijs. Maar ze willen wel altijd het gevoel hebben dat ze niet teveel betalen.
Mensen houden nu eenmaal van merken die ergens voor staan en dat ook durven uitspreken.
Is het nakomen van afspraken nog wel van deze tijd? Het leek er de afgelopen weken op alsof ons woord steeds minder waard wordt.
Mark Ritson laat in zijn reactie op Byron Sharp zien hoe je met respect van mening kan verschillen.
Kreeg je vroeger klappen voor hufterig gedrag, tegenwoordig applaus. Hoe ver kun je gaan merk voordat je wordt afgestraft?
Een leven vol perfectie is een kwestie van perceptie.
Waarom laten we ons beledigen door Franse, Italiaanse of Spaanse obers en betalen we 10 euro of meer voor een koffie of glaasje fris?
Ibrahimović' eis om bij PSG te blijven voetballen: ‘Vervang de Eiffeltoren door een beeld van Zlatan.'