Eerder presenteerden we de Top-10 der Onmisbare Smaakmakers. Bekijk hier de volledige lijst.
Een terechte nummer 1-plek voor de merkenprofessor die de Nederlandse reclame-industrie liet uitgroeien tot een volwaardige bedrijfstak.
Wie zijn de movers, shakers, gang- en golvenmakers in het vak anno 2023? Dit jaar viel de eer aan Brenda Smith van Kruidvat.
Zou VanMoof ook failliet zijn gegaan als de naam wél eenduidig uitspreekbaar is, vraagt Erwin Wijman zich af.
De Adformatie-lijst van Onmisbare Mensen in het Vak maakt een comeback in de vorm van de Adformatie50.
Naamdeskundige Erwin Wijman heeft er een ehmmm, ja, een H’ard hoofd in of de nieuwe naam gaat werken.
Hoe maak je van jezelf de beste date? Volgens Wijman de vraag der vragen voor iedere verkoper. In zijn boek vertelt hij waarom.
Peugeot's plan om de levensduur van auto's te verlengen is een ware revolutie in de autowereld, betoogt Erwin Wijman.
Deze advertentie, voor de Lincoln Continental, had natuurlijk in de Top 50 Beste Autoreclame moeten staan, betoogt Erwin Wijman. Of wacht.
Hieronder tellen we af van plek 10 naar de allerbeste. Opvallend is dat er geen plek is voor elektrische bolide-reclames.
Elke oude Volkswagen Golf is ook de nieuwe Volkswagen Golf van de volgende bezitter.
Erwin Wijman geeft ons de 50 beste autoreclames in 5 delen. Hieronder de nummers 20 tot 10
Erwin Wijman geeft ons de 50 beste autoreclames in 5 delen. Hieronder de nummers 30 tot 20
Erwin Wijman geeft ons de 50 beste autoreclames in 5 delen. Hieronder de nummers 40 - 30
Veel ‘voor’ betekent ‘tegen’ in de haarproductenbusiness. Hoe zit dat? Erwin Wijman ontwart en ontpluist.
Het straatbeeld wordt niet meer beheerst door activistisch blauw-geel. Het zijn de subtiele tekenen van medeleven die Erwin Wijman nu ziet.
De winkelketen gaat dicht op Black Friday en dat is verdacht, vindt het moreel verheven deel van marketingdoenerig Nederland. Wat een onzin.
Hoe werd Clara – nu te zien in het Rijksmuseum - de beroemdste neushoorn uit de geschiedenis? Erwin Wijman dook in rijke historie.
Bewijs voor een goede 'accugezondheid' moet handel in electrische occasions bevorderen
De campagne ‘Hybride werken. Wat win jij er mee?’ zal mensen niet thuis houden.