Reputatie & crisis / 18 AUGUSTUS 2022, 16:13:00 Opgewarmde Oatly in de koffie is fijner dan beleggen in Oatly Het feestje is voorbij. Beleggers in Oatly huilen tranen met tuiten.
Reputatie & crisis / 4 JULI 2022, 08:03:00 Het schuldgevoel van de Cannes-ganger Reclamecalvinisten bezoeken massaal Cannes en doen daarna boete op LinkedIn.
Diversiteit / 10 JUNI 2022, 11:12:00 Ouderen niet welkom in inclusieve reclamewereld Inclusiviteit is heel belangrijk, maar ouderen passen niet in het overzicht van de diversity officers in de reclamewereld.
Merkstrategie / 14 FEBRUARI 2022, 16:01:00 De piek van purpose ligt achter ons, relevantie maakt z'n comeback Purpose was jarenlang een warme en veilige deken. Maar de piek ligt achter ons. Het is tijd voor de volgende fase.
Gedragsverandering / 7 DECEMBER 2021, 16:28:00 Grote campagne pro-vaccinatie of grote campagne pro-BMI-verlaging? 150 merken zijn in Duitsland een campagne gestart om ongevaccineerden te overtuigen een prik te halen. Aart Lensink denkt er het zijne van.
Media / 24 NOVEMBER 2021, 16:10:00 Tijd voor vernieuwing in uitgeefland, nichepublishers hebben opvolgers nodig Wat hebben de branieschoppers in medialand eigenlijk bereikt? En: wordt er een beetje geld verdiend? Aart Lensink analyseert.
Premium Contentmarketing / 6 JULI 2021, 12:01:00 Contentmarketing, 10 jaar na de oerknal Contentmarketing kwam met een big bang. Speelt het nu een serieuze rol in merken bouwen of is het vooral een zwart gat voor marketingbudget?
Gedragsverandering / 10 MAART 2021, 09:45:00 Coronacommunicatie: groep A (geen centje pijn) vergeet groep B (raakt alles kwijt) Er wordt weggekeken van de schade die zelfstandigen en kleine mkb'ers lijden door de maatregelen.
Campagnes / 2 DECEMBER 2020, 10:56:00 De Nieuwe Vrolijkheid is in aantocht Het nieuwe jaar komt eraan. Met goed nieuws voor consumenten: de reclamecampagnes zullen een stuk vrolijker zijn. Net als in de seventies.
Merkstrategie / 6 MEI 2020, 10:27:00 Recessiemarketing: volop kansen om legendarisch te worden Marketeers en creatieven kunnen in deze periode legendarisch worden. Vooralsnog doen de meesten aan kluitjesvoetbal.