Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo maak je goede content

Als content veel bekeken, gelezen of gedeeld wordt, spreken we van goede content. Lastig is het om te bepalen waar content aan moet voldoen
Partner
Adformatie

Op deze pagina houden wij u op de hoogte van het laatste nieuws rondom deze events.

Zo maak je goede content
Zo maak je goede content

Om goede content te maken, moet je eerst weten wat goede content is. Daar heeft elke marketingprofessional (en de directie) een simpele definitie voor klaar. Content is goed wanneer de gestelde doelen worden behaald en liefst nog een beetje meer. Content die viral gaat en poosje trending blijft, is zelfs supergoede content.

Of content goed is, wordt niet alleen bepaald door de inhoud. Ook het type content, de vorm en de middelen die je inzet bepalen of content als goed wordt beoordeeld. In deze whitepaper van Adformatie lees je:

- Welke contenttypen, - vormen en -middelen het meest gebruikt worden
- Welke daarvan het best bij jouw doelstelling en doelgroep passen
- Plus een aantal tips hoe je het gekozen contentmiddel op een goede manier maakt

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken