Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe maak je als adverteerder slim gebruik van rijke dataprofielen?

Van rijke dataprofielen naar optimale advertenties: leer hoe je met unieke inzichten slimme beslissingen maakt.
Partner
Schiphol Media

Schiphol is praktisch een stad op zichzelf. Met ruim een miljoen bezoekers per week, behoort het tot de Europese top en is daarmee een zeer interessante plek voor merken om zich te presenteren. Het premium out-of-home aanbod van Schiphol dat bestaat uit promopoints, analoge en digitale media, biedt daarbij unieke mogelijkheden. Nationale en internationale merken als Bacardi en ING, kiezen voor prominente aanwezigheid op deze exclusieve locatie met het doel de naamsbekendheid te vergroten of een uplift in verkoop te genereren. Amsterdam voert hierin de boventoon, maar ook de luchthavens van Eindhoven en Rotterdam behoren tot het netwerk van Schiphol. Deze veelzijdigheid biedt adverteerders de kans om te allen tijde de gewenste doelgroep te bereiken.

Hoe maak je als adverteerder slim gebruik van rijke dataprofielen?
Hoe maak je als adverteerder slim gebruik van rijke dataprofielen?

Stel je voor dat je er over jouw doelgroep een schat aan data beschikbaar is. Je weet niet alleen hun leeftijd en gender, maar ook hun nationaliteit, inkomensniveau, mediaconsumptie én koopgedrag. Bovendien kun je voorspellen op welke locatie ze zich bevinden en op welk moment. Wat zou je dan doen? Wat het ook is, op de luchthaven kan het. Leer hoe de rijke dataprofielen van Schiphol tot stand komen én wat ze betekenen voor jouw marketingstrategie.                


 

Partner
Schiphol Media

Schiphol is praktisch een stad op zichzelf. Met ruim een miljoen bezoekers per week, behoort het tot de Europese top en is daarmee een zeer interessante plek voor merken om zich te presenteren. Het premium out-of-home aanbod van Schiphol dat bestaat uit promopoints, analoge en digitale media, biedt daarbij unieke mogelijkheden. Nationale en internationale merken als Bacardi en ING, kiezen voor prominente aanwezigheid op deze exclusieve locatie met het doel de naamsbekendheid te vergroten of een uplift in verkoop te genereren. Amsterdam voert hierin de boventoon, maar ook de luchthavens van Eindhoven en Rotterdam behoren tot het netwerk van Schiphol. Deze veelzijdigheid biedt adverteerders de kans om te allen tijde de gewenste doelgroep te bereiken.

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken