Hoe je klantrelaties opbouwt die een leven lang meegaan
Wij zijn experts in marketingsoftware en helpen organisaties om alles uit hun online kanalen te halen. We maken oplossingen die draaien om content en data. Denk bijvoorbeeld aan websites met veel verkeer, slimme webformulieren, rijke bezoekersprofielen, personalisatie en het verhogen van conversie. We zijn opgericht in 1996, hebben circa 100 medewerkers in dienst en tot onze tevreden klanten behoren onder meer Nationale-Nederlanden, ANWB, Ajax en KPN.
Gelukkig is er Customer Experience Management. CEM is het beheer van alle interacties binnen de klantlevenscyclus. En dit is niet zo makkelijk als je denkt. Het belangrijkste voor klantenbinding is dat je je richt op dé momenten waarop je moet leveren wat een klant nodig heeft. Maar, hoe doe je dat? De afgelopen 10 jaar hebben organisaties vanuit dataperspectief gewerkt aan een oplossing. Nu is het tijd om vanuit een contentperspectief dezelfde bruggen te slaan tussen kanalen en interacties
Wij zijn experts in marketingsoftware en helpen organisaties om alles uit hun online kanalen te halen. We maken oplossingen die draaien om content en data. Denk bijvoorbeeld aan websites met veel verkeer, slimme webformulieren, rijke bezoekersprofielen, personalisatie en het verhogen van conversie. We zijn opgericht in 1996, hebben circa 100 medewerkers in dienst en tot onze tevreden klanten behoren onder meer Nationale-Nederlanden, ANWB, Ajax en KPN.
Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken