Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe je je direct mail het beste kan vormgeven voor het grootste effect

Uit onderzoek blijkt dat deze uiterlijke kenmerken van direct mail een belangrijke rol spelen bij het succes ervan. Doe er je voordeel mee.
Partner
PostNL

Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Al ruim 220 jaar bezorgen we bijzondere momenten. Om de favoriete bezorger te zijn, maken we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk. We vernieuwen door moderne logistiek en communicatiekanalen te combineren. Elke dag kijken we hoe het beter kan. Wij geloven in de kracht van de brievenbus en verbinden verzenders en ontvangers met effectieve communicatie- en bezorgoplossingen. Zo krijgt elke boodschap de impact en aandacht die ze verdient.

Hoe je je direct mail het beste kan vormgeven voor het grootste effect
Hoe je je direct mail het beste kan vormgeven voor het grootste effect

Een eerste indruk maak je maar één keer. Ook op de deurmat. Hoe je direct mail is vormgegeven is dus belangrijk om het verschil te kunnen maken. Denk aan een pakkend beeld of een opvallende kleurencombinatie. Maar waar moet je precies op letten? MetrixLab heeft onlangs in opdracht van PostNL onderzoek gedaan naar de uiterlijke kenmerken die een belangrijke rol spelen. In deze whitepaper lees je meer over de onderzoeksresultaten én je krijgt praktische handvatten in de vorm van heldere do’s en dont’s.

Partner
PostNL

Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Al ruim 220 jaar bezorgen we bijzondere momenten. Om de favoriete bezorger te zijn, maken we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk. We vernieuwen door moderne logistiek en communicatiekanalen te combineren. Elke dag kijken we hoe het beter kan. Wij geloven in de kracht van de brievenbus en verbinden verzenders en ontvangers met effectieve communicatie- en bezorgoplossingen. Zo krijgt elke boodschap de impact en aandacht die ze verdient.

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken