Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe bouw je een loyality-strategie op?

In deze webcast wordt gepraat over het werven en behouden van klanten en welke ingrediënten hiervoor belangrijk zijn.
Partner
Oracle

In recent years, organizations have started to understand the importance of customer experience (CX) as a key differentiator. It inspires companies to rethink, retool, and revamp CX in entirely new ways. Data, intelligence, and experiences must all be connected across marketing, commerce, sales, and service in order to win in the Experience Economy.  Oracle Takes Data-First Approach to New Customer Experience Innovations. At Oracle, we believe the only way brands can make every customer interaction matter is to take a data-first approach to manage the customer experience.

Hoe bouw je een loyality-strategie op?
Hoe bouw je een loyality-strategie op?

Onder leiding van Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop delen Mirella Kleijnen, hoogleraar Customer Experience Management aan de School of Business van de VU, Miranda Smit, marketing director Praxis en Samuel van Deth, director CX Strategy Oracle hun inzichten. Bekijk de webcast.

 

Partner
Oracle

In recent years, organizations have started to understand the importance of customer experience (CX) as a key differentiator. It inspires companies to rethink, retool, and revamp CX in entirely new ways. Data, intelligence, and experiences must all be connected across marketing, commerce, sales, and service in order to win in the Experience Economy.  Oracle Takes Data-First Approach to New Customer Experience Innovations. At Oracle, we believe the only way brands can make every customer interaction matter is to take a data-first approach to manage the customer experience.

Inloggen

Om een whitepaper te downloaden dien je ingelogd te zijn, dit kan middels bovenstaande button. Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken