Overslaan en naar de inhoud gaan

Reorganisatie pr Oracle

Het technologiebedrijf Oracle herziet zijn communicatiebeleid. Zo vindt er een wereldwijde reorganisatie plaats van het interne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De reorganisatie is de eerste stap in een proces dat uiteindelijk zal leiden tot de wereldwijde herziening van de relaties die Oracle onderhoudt met verschillende pr-bureaus. James Finn, van de afdeling corporate communicatie van Oracle, sluit niet uit dat er uiteindelijk één firma wordt uitgekozen, die voortaan de wereldwijde zaken zal waarnemen. Op dit moment zijn er tussen de 75 en 100 mensen in dienst die zich met de wereldwijde communicatie bezighouden, verdeeld over bureaus in verschillende landen en regio’s. Finn wil de herstructurering per 1 juni 2002 voor elkaar hebben. Dan begint het volgende fiscale jaar van Oracle. De pr zal binnen het bedrijf worden verdeeld in onder andere product pr, corporate communicatie, consulting, educatie en internationale communicatie. (Bron: Pr Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in