Havas: Europese bestedingengroei 4,4%
De reclamebestedingen in Europa zullen 4,4 procent stijgen, met name dankzij een groei in online advertising.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat verwachten Havas en de London Business School die onderzoek deden. Internet advertising gaat wereldwijd 14,2 procent groeien en traditionele advertising 4,2 procent, denken de onderzoekers. Het betekent een herstel na drie jaren van recessie. Havas verwacht dat buiten Europa de landen China en Brazilië het meest zullen profiteren. Binnen Europa zouden dat Duitsland en Frankrijk zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De wereldwijde groei van 4,2 procent ligt in de lijn van voorspellingen van andere rapporten, zoals dat van ZenithOptimedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid