ED komt met glossy Frits


Met de glossy hoopt het ED meer lezers te trekken. 'We kampen met een teruglopende krantenoplage. Met deze glossy wordt het fundament onder de uitgeverij breder op een journalistieke verantwoorde manier', zegt hoofdredacteur Henk van Weert.
De oplage is 25.000 exemplaren waarvan het grootste deel gratis bij de doelgroep wordt bezorgd. Redactioneel manager Hans Matheeuwsen meldt dat Frits 'een vlot geschreven stadsglossy' is. 'Een tikkeltje eigenwijs en kritisch maar wel met een positief geluid'. Frits wordt zes keer per jaar uitgegeven en zal telkens ongeveer 160 pagina’s tellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast komt het blad, dat in de losse verkoop 5,95 gaat kosten, ook in de kiosken te liggen. Een jaarabonnement kost 27,50 euro. Het Eindhovens Dagblad is een uitgave van Wegener NieuwsMedia.
Bron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid