Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: JCDecaux, IEX Media, De Positioneerders

Wie waren de 'movers en shakers' van deze week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij JCDecaux heeft Ilse Koops (rechts) een nieuwe functie. Zij gaat aan de slag als Sales Manager. Zij vervangt collega Wierish Debipersad (links). Debipersad verlaat JCDecaux na 10 jaar, waarvan de laatste 3,5 jaar als Sales Manager. Hij vertrekt om met zijn aanstaande vrouw een wereldreis te maken. 

related partner content for mobile comes here

IEX Media neemt Reinier Hillen aan als Client Service Director. Hij wordt verantwoordelijk voor de afdeling Traffic en Sales Support en gaat zich richten op de doorontwikkeling van de marketing-, sales- en (branded) contentstrategie van alle platforms. Hillen werkte de afgelopen drie jaar op Curaçao als journalist en freelance communicatie- en PR-adviseur. Daarvoor werkte hij bij Coebergh Communicatie & PR en Citigate First Financial.

Mediabureau M2Media benoemt Han Roode tot Head of Strategy. Hij gaat invulling geven aan de merk-, content- en communicatiestrategieën. Tevens maakt hij onderdeel uit van het MT. Roode komt van Mindshare, waar hij leiding gaf aan de Contentafdeling.. In 2015 won hij met zijn team de AMMA voor Beste Mediastrategie met ING.

Contentmarketingbureau MPG. heeft Joep Becx aangesteld als artdirector Allerhande. Becx werkte als grafisch ontwerper, artdirector en conceptontwikkelaar onder andere voor O’Neill, Nike, RTL4 en HEMA en Glamour.

Joost Augusteijn wordt merspecialist bij de De Positioneerders, het positioneringsbureau dat in 2010 is opgericht door Mary Hoogerbrugge en Onno Maathuis. Augusteijn werkte hiervoor als merkstrateeg bij de Rabobank Groep.

Bij Blue Circle gaat Patrick Hink per 1 december aan de slag als Head of Development. Hink gaat zich bezighouden met de dagelijkse aansturing van deze afdeling. Patrick Hink werkt al ruim vijftien jaar binnen de televisiewereld. Hij was als eindredacteur betrokken bij producties als Het Zijn Nét Mensen, Pauls Puber Kookshow, Holland’s Got Talent en De Nationale IQ Test. CEO Georgette Schlick: &;Door zijn ervaring als eindredacteur en uitvoerend producent is hij in staat creatieve ideeën door te ontwikkelen tot formats en vervolgens te vertalen naar succesvolle producties. Daarnaast is Patrick een bevlogen leider die als geen ander in staat zal zijn met een gezonde kritische blik het huidige team van creatieve ontwikkelaars te inspireren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in