Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone introduceert #hashtag holidays

Ter promotie van de Vodafone Alles-in-1 op Reis bundel, introduceert Vodafone deze zomer het social reisbureau: #Hashtag Holidays.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee kunnen reizigers op basis van de most-trending hashtags, gepost vanaf populaire bestemmingen, hun ideale vakantie kiezen.

related partner content for mobile comes here

Het dataverbruik via smartphones tijdens vakanties in het buitenland is verdubbeld sinds vorig jaar. Met de Vodafone - Alles-in-1 op Reis kun je voor 2 euro bellen, sms'en en internetten. Naast email gebruikt 35 procent van de vakantiegangers zijn toestel om thuisblijvers middels foto’s, tweets, posts en hashtags op social media te informeren over hun verblijf in het buitenland.

Voor Vodafone vormde dit aanleiding om de populairste bestemmingen te classificeren aan de hand van de beoordelingen van reizigers via social media. Door realtime de hashtags vanuit de grootste Europese steden over bijvoorbeeld feesten, eten en winkelen te scannen, adviseert Hashtagholidays.nl, als een social reisbureau, over vakantiebestemmingen op basis van de meestgebruikte hashtag en vanuit welke stad deze het meest gedeeld wordt.

De populairste bestemmingen in de eerste week zijn en . Vodafone geeft elke week een reis weg aan de deelnemers die het snelst inchecken, zodra de check-in open is. Meedoen kan nog tot 1 augustus.

Vodafone Hashtag Holiday

Concept & design: ACHTUNG! & THEY
Technical Development Website: Random
Opdrachtgever: Vodafone Laura van Gestel, Nienke Bakker
Sound Design: Big Orange

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in