Overslaan en naar de inhoud gaan

Rufus Baas (Metaverse werkplaats): ‘Leren over de metaverse is het allerbelangrijkste’

'Investeren in de metaverse vind ik een hele gekke gedachte omdat je investeert in iets dat er nog niet is.'
Rufus Baas
Rufus Baas
© Afbeelding: aangeleverd
Rufus Baas
Rufus Baas
© Afbeelding: aangeleverd

Steeds meer wereldbekende bedrijven stappen ‘in de metaverse’, een virtuele wereld in ontwikkeling die nieuwe marketing- en communitykansen biedt. Moeten reguliere organisaties daarom ook budget vrijmaken voor metaversetoepassingen? Of kunnen ze beter rustig afwachten tot techbedrijven als Microsoft, Meta (Facebook) en Apple de metaverse meer vorm geven? Rufus Baas, kwartiermaker van de splinternieuwe ‘Metaverse werkplaats’ in Hilversum deelt zijn mening.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in