Overslaan en naar de inhoud gaan

Kroeks online uitgever vrouwen Sanoma

Sanoma Uitgevers heeft Michiel Kroeks benoemd tot online uitgever vrouwen van de unit Online & Media Innovatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij start per 1 mei. Kroeks is momenteel hoofd Nieuwe Media bij Sanoma Men’s Magazines.
De benoeming heeft te maken met de nieuwe multimediale strategie van Sanoma Uitgevers. Door het splitsen van de organisatie in een unit Print en een unit Online & Media Innovatie streeft Sanoma ernaar meer focus en tempo aan te brengen in beide bedrijfsactiviteiten.

related partner content for mobile comes here

Bij het online cluster vrouwen ligt de nadruk op het verwezenlijken van drie hoofddoelen: het optimaliseren van de huidige sites (met meer verkeer per site), het laten ontstaan van merkoverstijgende initiatieven (zoals een sociaal netwerk, online shopping applicaties, cosmetica databases) en het uitbouwen van het portfolio met eigen en aan te kopen sites.

In zijn nieuwe functie gaat Kroeks rapporteren aan Paul Molenaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in